Ettepanekud ja kaebused

BTA jätkuvalt töötab selle nimel, et parendada oma klienditeeninduse ning agentide tegevuse kvaliteeti ning laiendada teenuste valikut. Teie arvamus aitab meil paremaks muutuda, mistõttu me hindame teie tagasisidet.


Võite esitada oma ettepanekuid ja kaebusi järgmistel viisidel:

  1. Suuliselt
  2. Kirjalikult
    • Kodulehel www.bta.ee Ettepanekute ja Kaebuste lõigus (vaata teatise vormi allpool)

    • E-kirjaga bta@bta.ee

    • Faksiga +372 6 86 8062

    • Saates kirja posti teel järgmisele aadressile: Lõõtsa 2B, Tallinn 11415, Estonia

Vaatame läbi kõik teie sõnumid nii kiiresti kui võimalik ning vastame Teile 10 tööpäeva jooksul. Juhul kui vajame vastamiseks rohkem aega, teid teavitatakse uuest vastamise tähtajast, mis ei ole rohkem kui 30 päeva.

Agendi tegevuse kohta kaebuse esitamise kord


Rikkumisest teatamine

Kui teie käsutuses on teavet rikkumiste kohta meie ettevõttes, mis võivad ohustada avalikke huve, kutsume teid üles neist informeerima, kirjutades e-posti aadressil: whistleblowing@bta.lv

{{addStyleString(".custom-list{margin-top:20px;margin-bottom:20px;padding-left:40px;}.custom-unordered-list li{margin-bottom:10px;}.custom-unordered-list p{display:inline-block;}.custom-bullet::before{content:\"\\2022\";color:#E30613;font-weight:bold;display:inline-block;width:1em;margin-left:-1em;}.paragraph-text{width:70%;}")}}

Anna meile tagasisidet

Sinu arvamus on meie jaoks oluline. Palun anna meile teada, kui jäid pakutud teenusega rahule või soovid anda meile tagasisidet, kuidas enda teenust paremaks muuta saaksime.

Tärniga väljad on kohustuslikud.