Ettepanekud ja kaebused

BTA jätkuvalt töötab selle nimel, et parendada oma klienditeeninduse ning agentide tegevuse kvaliteeti ning laiendada teenuste valikut. Teie arvamus aitab meil paremaks muutuda, mistõttu me hindame teie tagasisidet.

Võite esitada oma ettepanekuid ja kaebusi järgmistel viisidel:

Suuliselt
Helistades numbrile +372 5 68 68 668 või külastades BTA kontorit

Kirjalikult

  • Kodulehel www.bta.ee Ettepanekute ja Kaebuste lõigus (vaata teatise vormi allpool)
  • E-kirjaga bta@bta.ee
  • Faksiga +372 68 68 062
  • Saates kirja posti teel järgmisele aadressile: Lõõtsa 2B, Tallinn 11415

Vaatame läbi kõik teie sõnumid nii kiiresti kui võimalik ning vastame Teile 10 tööpäeva jooksul. Juhul kui vajame vastamiseks rohkem aega, teid teavitatakse uuest vastamise tähtajast, mis ei ole rohkem kui 30 päeva.

Agendile suunatud kaebuste lahendamise kord​

*kohustuslik väli

Autoriseerimise test: