Kaskokindlustus

BTA aksepteerib kahjuavaldusi ning kahjustuste hinnanguid vaid koostööpartnerite vahendusel. Partnerid leiad siit:

Kahjukäsitluse koostööpartnerid
 

Teata kahjujuhtumist siit:

Täida kahjuavalduse teate vorm ning me võtame Sinuga ühendust selgitamaks välja õnnetusjuhtumi täpsemad asjaolusd ja registreerida kahjunõue! Kui soovid, et telefonivestlus jääks võimalikult lühikeseks, lisa juurde täidetud kahjuavalduse ankeet.

*kohustuslik väli

Autoriseerimise test:


Hüvitise nõudmise viisid

Kui sul on BTA kindlustuspoliis, saad esitada kahjunõude endale sobivaimal viisil, valides järgmiste võimaluste hulgast:

  1. Täida BTA kodulehel olev kahjujuhtumi avalduse vorm.
    Kui Sinu avaldus on meieni jõudnud, võtame ühendust, et üle täpsustada liiklusõnnetust puudutav info, registreerida kahjujuhtum ja anda ülevaade järgnevatest toimingutest. Kui lisad täidetud kahjuavalduse vormi, täpsustame telefonivestluses üle vaid ebaselged asjaolud.
  2. Helista meile telefonil +372 5 68 68 668 või +372 68 68 068.
  3. Pöördu BTA koostööpartneri (remondiettevõtte) poole, kus täidetakse vajalikud dokumendid.
  4. Telli kõne BTA-st, täites meie kodulehel ankeedi „Telli kõne BTA-st“ ja helistame Sulle tagasi.
  5. Kasuta BTA mobiiliäppi.
  6. Saada informatsioon aadressil kahjud@bta-kindlustus.ee. Palun lisa ülevaade kindlustusjuhtumi asjaoludest ning kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta. Lisa võimalusel ka täidetud kahjuavaldus [link to the application form] ning muu asjassepuutuv dokumentatsioon, näiteks liiklusõnnetuse teade või teise osapoole seletus, fotod. Dokumentide lisamise korral täpsustame telefonikõnes üle vaid ebaselged asjaolud.
  7. Külasta meie kontorit aadressil Lõõtsa 2B, Tallinn.

Kiirkahjude käsitlemise protsess

Klientide mugavust silmas pidades, pakume kahjude kiiret käsitlemist. Kui pärast õnnetust on sinu sõidukil vaid väikesed kahjustused, näiteks purunenud või mõranenud esiklaas, teeme telefonivestluse järel samal või järgmisel tööpäeval hüvitamise otsuse. Hoolitseme selle eest, et saaksid niipea kui võimalik pöörduda meie soovitatud remondiettevõttesse, et vajalikud parandused teha. Kui helistad BTA klienditeenidise telefonil (+372) 5 68 68 668 ja esitad info kindlustusjuhtumi kohta, anname teada, kui on vajalik esitada lisadokumente või fotosid.

Üle 50% kasko kindlustusjuhtumitest garanteeritakse 1 tööpäeva jooksul pärast kõigi vajalike dokumentide kättesaamisest ja me töötame jätkuvalt selle nimel, et osakaalu veelgi suurendada.

Mida teha õnnetusjuhtumi korral?

Liiklusõnnetusest teavitamiseks toimi järgmiselt:

1. Kui õnnetuses sai keegi viga helista koheselt hädaabinumbril 112 ning kui võimalik, osuta esmaabi vigastatud isikule.
2. Kui keegi ei saanud õnnetuses vigastada ning liiklusõnnetusega on seotud vaid kaks sõidukit, mille juhid jõuavad asjaolude suhtes kokkuleppele kolmandatele osapooltele kahju ei põhjustatud ja sõidukite kahjustused võimaldavad edasi sõita, täitke liiklusõnnetuse teate vorm või kirjeldage asjaolud kirjalikult vabas vormis ning allkirjastage. Jäta endale allkirjastatud vormi koopia, et saaksid selle kindlustusele esitada.
3. Kui esineb asjaolusid, mille tõttu ei ole võimalik liiklusõnnetuse teadet täita, näiteks, kui õnnetusse sattus kolm sõidukit, on kohustuslik Politsei sündmuskohale kutsumine (112).
4. Liiklusõnnetuse asjaolude väljaselgitamisel on abiks fotod, seetõttu, kui võimalik, pildista sõidukit kohe pärast õnnetust (ilma sõiduki asukohta muutmata) ja kui võimalik, täpsusta tunnistajate kontaktandmed.
5. Helista esimesel võimalusel meie klienditeeninduse telefonil (+372) 5 68 68 668 ning teavita meid liiklusõnnetusest. Kõne käigus anname ka täpsemad juhised toimimiseks.

Sõiduki varguse või kolmandate osapoolte poolse illegaalse tegevuse korral, näiteks peeglite varguse puhul, toimi järgmiselt:

1. Helista Politsei telefonil 112.
2. Helista esimesel võimalusel meie klienditeeninduse telefonil (+372) 5 68 68 668 ning teavita meid juhtunust. Kõne käigus anname ka täpsemad juhised toimimiseks.

Muudel juhtudel või kui vajad BTA Autoabi teenuseid, helista meie klienditeeninduse telefonil (+372) 5 68 68 668 esimesel võimalusel, et teavitada õnnetusest ja saada juhised edasiseks toimimiseks.

Laadi alla BTA mobiiliäpp!
Laadi BTA mobiiliäpp enda nutitelefoni ning meie kontaktid on alati olemas. Õnnetuse korral saad mobiilirakenduse kaudu helistada nii hädaabi kui BTA numbrile, et saaksime anda edasised juhised. BTA mobiilirakendus on mugavaim moodus saata meile fotod sündmuskohalt, kui spetsialist palub need edastada.

Kahjukäsitluse koostööpartnerid

Teeme koostööd remondiettevõtetega üle Eesti, et pakkuda klientidele vajalikke teenuseid võimalikult lähedal nende asukohale. Leidmaks lähimat partnerit, vaata meie partnerite nimekirja.

BTA aktsepteerib kahjuavaldusi ja kahjustuste hinnanguid vaid koostööpartnerite vahendusel.  Koostööpartnereid valides lähtume pakutavate teenuste kvaliteedist ja suutlikkusest teostada töid kokkulepitud aja jooksul. Valime koostööpartnerid hoolikalt ning tegeleme järjepidevalt sellega, et tagada mugav teenus enda klientidele.

BTA mobiiliäppi kaudu saad ka anda ka enda tagasiside partnerite kohta.

Kahjujuhtumi avalduse vormid ja näidised

  Vorm 
Kasko hüvitistaotlus
Klaasikahju avaldus